Monday, January 10, 2011

Disaat aku mencintaimu

Disaat aku mula mencintaimu...
ku harap kau menjadi milikku...
kebahagiaan mula terasa dalam hidupku...
walaupun kesamaran masih ada...
tak pernah ada yang menghiasi diriku..
selain kamu...
aku inginkan dirimu..
aku ingin bisikkan kata2 cinta untukmu...
ku harap kau mengerti perasaan ku ini...
disini aku ingin katakan..
aku sangat mencintaimu...
moga kau mengerti perasaan ku ini...

namun ku sedar...
hatimu masih milik insan lain...
bukan sepenuhnya milikku...
dan tak mungkin menjadi milikku...
kerna ku sedar kau dan dia masih bersama...
walaupun kata sayang sentiasa meniti di bibirmu...
buat diriku...

aku tahu...
semuanya hanya mimpi yang xpasti...
semuanya masih jauh...
angan2 ku xmugkin jadi kenyataan...
selagi di hatimu ada dia...

yang pasti..
aku sangat mencintaimu..
selamanya..andai diizinkan MAHA ESA...

No comments:

Post a Comment