Monday, October 11, 2010

Buat Kamu!!!

Awak..saya pinta tolong beri saya waktu untuk menyelesaikan segala yang berlaku..dan tolong jangan terlalu memaksa saya untuk buat sesuatu yang saya tak yakin....awak pun tahu perkara ini membabitkan keluarga..saya takut andai ada yang terluka...
Awak...andai awak tidak sanggup menunggu...saya rela awak pergi..mencari pasangan hidup yang boleh beri awak kesempurnaan...awak..saya reda andai tiada jodoh antara kita..setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya...kadang2 saya rasa awak tidak memahami saya...saya dah berusaha untuk hubungan kita...
Awak...saya buntu dan keliru apa yang patut saya buat...memang saya sayangkan awak..tapi kadang2 saya keliru dengan awak..
Awak...saya rela andai awak terima pilihan mak awak..mungkin itu yang terbaik buat kita....saya tahu bukan senang buat awak dan saya untuk menerima semua ini..saya tak sanggup membuat awak tertunggu2 dan menanti jawapan dari saya...saya nak awak bahagia selalu di samping orang yang awak sayang...
Awak...dulu awak pernah cakap jangan terlalu mengharap apa2 dari awak...sekarang saya juga pinta perkara yang sama dari awak...saya takut tak dapat berikan apa yang awak mahu...
Awak..saya tak tahu berapa lama yang saya perlu untuk mendapat kekuatan untuk bertanya abah saya...saya harap awak paham...mungkin sekarang awak patut terima org lain dalam hidup awak..:-(

No comments:

Post a Comment