Wednesday, October 13, 2010

Ku Menanti Ku Menangis...

Semakin hari hati ku semakin gelisah...semuanya kerna dia..hari ini skali lagi air mataku menitis..hati ku sakit bila baca komen2 dan gambar2 dua insan yang buat aku rasa gelisah dan kecewa..
Awak...sampai hati awak buat sy mcm neh..kalau awak betul2 sayang sy awak akan sentiasa menjaga kata2 awak...kerana kata2 awak mungkin boleh buat sy rasa terluka..semakin sy sayang awak...
Bukan ku pinta segulung janji...cuma ku inginkan setulus kasih dan kesetiaan darimu...yang bisa membuat ku melupakan masa silamku...kalau boleh ku ingin ucapkan selamat tinggal pada kenangan silam dan igauan yg mengganggu ku...aku ingin hapuskan semua kekecewaan yang ku alami dengan bersamamu..
Tapi...kini aku semakin kecewa setiap kali melihat semua ini depan mataku sendiri..potretmu sentiasa ku tatapi..walaupun potret yang bisa buat aku bertambah kecewa...memang khilaf ku menyayangimu..tapi ku tahu semuanya kehendak dari Allah...aku terima segala yang dirancang buatku...
Ketika aku perlukan seseorang untuk berkongsi masalah..kau sentisa ada...kau berikan aku secebis harapan..yang aku tak pasti sampai bila...mungkin kita akan begini sampai bila2...selagi kau masih bersama si dia...hatiku sentiasa penuh dengan curiga...
Ya Allah...ku tahu semua ini bisikan syaitan..untuk merosakkan hati dan fikiranku...hidup dan matiku hanya untukmu Ya Allah...

No comments:

Post a Comment