Monday, October 11, 2010

Semalam....

Ya Allah...ku bersyukur kepadamu kerana mengizinkan ku berjumpa kembali dengan orang yang selama ini ku tunggu...Alhamdulillah terselit perasaan gembira dan bahagia dalam hidupku yang selama ini gelap...ku gembira dapat melihat wajahnya walaupun sekadar pada sekeping gambar..mungkin perasaan ku masih da kepadanya...mugkin bunga2 cinta yang dulu kembali terjalin....aku tidak pasti..dulu aku mengharapkan sebuah ikatan dengannya...mungkin waktu itu kami ingin mengejar cita2 dahulu...dan masing2 hanya mendiamkan diri..tapi aku tak pasti samada dia merasa hal yang sama atau tidak..walau apa pun aku merasa gembira dan bahagia sangat2 bertemu dengannya kembali...aku harap kami dapat meneruskan perhunbungan dahulu yang pergi dibawa angin cita2...

No comments:

Post a Comment