Tuesday, October 5, 2010

Sayang...

Sayang...mungkin waktu sekarang adalah dugaan buat kita...kita kena kuat dan tabah menghadapi semua ini..semua bagaikan mimpi..saya dan awak teruji dengan ujian ini..kita tak boleh mengelak dari semua ini...satu pinta ku...jangan terlalu memaksaku..bukan niatku untuk buat kau terluka..aku berjanji akan betulkan segalanya...cuma tolong beri aku waktu..untuk perbetulkan segalanya..bukan niatku untuk buat kau tertunggu2...Sayang jatuh air mataku..setiap kali kau ungkap kata sayang..semalam aku terharu sangat2..kau minta maaf padaku...kerana bersabar dan terus menunggu...aku juga buntu dan keliru..jalan mana harus aku pilih...tapi aku bersyukur sangat2..layanan kau terhadapku dah berubah..tak lagi dingin macam dulu...terubat juga hatiku dengan luka yang kau cipta sebelum ini...terima kasih sayang...

No comments:

Post a Comment