Thursday, October 21, 2010

Entah Kenapa???

Kenapa???itu yang bermain di fikiranku...aku cuba untuk bersabar..namun hatiku sakit jua..kecewa dengan keadaan sekeliling..aku cuba untuk tidak cemburu dengan insan yang bertahta di hatinya sekarang..aku juga manusia yang punya hati dan perasaan..aku sudah cuba untuk tidak mudah terasa dengan setiap apa yang berlaku..aku tidak boleh menipu diriku...aku tahu tidak sepatutnya api cemburu bertahta dalam hatiku....hmm...

Kenapa???aku masih setia menunggumu walaupun aku tidak tahu siapa pilihanmu..walaupun aku tidak tahu adakah aku berada dalam hatimu..ini kerna aku merasakan kadang2 kau terpaksa melayanku..mungkin kesian barangkali...kalau boleh aku mahu kau ungkapkan yang kau sayang padaku...di depan aku sendiri..insyAllah..mungkin waktu itu aku yakin dengan kesungguhanmu...

Kenapa???aku merasakan perasaan mu sentiasa berubah terhadapku..hari ini lain..esok lain..kadang2 aku merasakan betapa dinginnya layananmu terhadapku..adakah aku menggangu hidupmu...mugkin aku tidak layak berada disampingmu..kadang2 aku merasakan kau melayanku bagaikan puteri..diwaktu itu aku merasa sungguh dekat denganmu..kasihku..tak usah diragu dengan ungkapan sayangku..di saat ini hanya kau yang berada dalam hatiku..

Buat kamu...aku akan sentiasa bersabar  menunggumu...hanya kau yang bertahta dalam hatiku...hari2 ku lalui bahagia andai kau ada di sisiku...luv u!!!~MAF~

No comments:

Post a Comment