Tuesday, September 21, 2010

Curang!!!

ye…curang…word yg sgt sinonim dgn life aku..knp mst ade curang dlm perhubungan..ya Allah…aku da xmampu ya Allah berdiri atas bumi yg tua ni..aku da x mampu ya Allah utk menerima sisa umur yg Kau berikan pd aku lg ni..kebangkitan aku ari tu dah membuat kan aku jatuh tersungkur skali lg dan x mampu bangun lg ya rab..aku dah gagal dgn ujian Mu .sakitnye ya Allah bila di curangi..terlalu perit ujian kali ni..andai mampu aku tolak ujian ni akan ku perah sluruh tenaga aku ni utk tolak ia sejauh mungkin dr hidup aku.ape salah aku ..ape dosa aku..perlukah sume ini berlaku pd aku .. bagus sgt ke die smpai tegar die melakukn sume ni pd aku….ya Allah…aku redha dan iklas dgn setiap ujian dr Mu…aku tau…Kau tdk tido dan xkn penah tido Ya Allah…aku trima dengan ikhlas andai ini adalah takdir untuk ku…tp ya Allah..kau yg berikan kesulitan ini pd ku dan kau tunjukkanlah aku jln kluaR dr kesulitan ini…jgn biarkan aku sendirian ya Allah…aku bukan lg insan yg kuat…
“my prince”
sejak dr kesalahan pertama dlu sy dah memaafkan semuanye..xpnh skali pn sy ade niat utk berdendam pd awk.x pnh sekali pun sy ade niat utk menduakan awk.xpnh sekali pun sy ade niat utk wat ati awk terluke..xpnh sket pun sy ade niat utk menghancurkan idup awk…xpnh sket pun sy ade niat utk memusnahkan impian awk…dan sampai saat ini juga saat sumenye dah terbongkar pun sy masih lg xde niat utk membalas dendam hatta menghukum awk…smpai saat ini ati dan kasih sayang saye masih lg pd awk…xsemudah yg disangke utk memiliki sepasang ati yg suci dan bersih..dr dulu…hingga kini…dan akan datang ati saye masih lg milik awak selagi sy bernafas…sy da x kuat utk memberikan ati ni pd sape2 lg…
sy xkn hukum awk ats sume perbuatan awk pd sye…biarlah tuhan yg lebih layak menilai perlakuan tingkah laku hambanye…andai awk masih memerlukan saye dlm hidup awk,andai awk masih memerlukan saye utk meneruskan setiap impian awk, andai awk masih memerlukan saye utk memberikan senyuman lg pd awk, andai awk masih ingin melihat sisa2 senyuman dan gelak ketawa saye,andai awk masih ingin meneruskan harapan sepasang wajah tua yg berada dirumah saye 2 yg da menganggap awk segala2 nye bg saye,andai awk ingin mengubah derita yg sye tanggung skarang ni kepada bahagia, andai awk ingin melihat sepasang tubuh yg lemah ini berdiri kuat semula,andai awk masih ingin menghapuskan titisan2 jernih yg klua dr sepasang mate kabur ni…andai semua awk ingin tebus kembali..ati saye sentiasa mengalu-alukan kehadiran awk kembali dlm hidup saye.
kerana dr dulu hingga kini ati saye hanye diciptakan utk diberikan pd awk sahaja.
cuma itu yg mampu sy buat..MEMAAFKAN DAN MELUPAKAN KECURANGAN...

No comments:

Post a Comment