Wednesday, September 22, 2010

MAF-buat kamu!!!

     Aku nak kongsi kisah cinta yang tiada penghujung..kisah cinta aku..aku kenal MAF melalui kakak ku yang ingin jodohkan aku dengan dia...MAF seorang yang baik dan boleh aku katakan dia seorang yang bertanggungjawab...tapi sayang aku terlambat mengenalinya..dia milik insan lain...walaupun dia katakan padaku tak semestinya jodohnya dengan orang yang dia sayang sekarang..Aku selesa berkawan dengannya...

    Aku gembira sangat bila dia bawa aku jumpa family dia...nampak kesungguhan dia untuk menjalinkan satu ikatan..Dan aku juga gembira sebab dia sudi jumpa abah aku..sudi kenal dengan family aku..

    Tapi kenapa aku masih tidak yakin dengannya..salah satu sebab dia dah berpunya..hati aku sakit bila membaca komen2 mereka dalam facebook..sakit hati aku bila aku tengok gambar2 mereka yang mesra...Baru2 neh aku dapat rasakan hubungan aku dengan MAF semakin renggang..setiap kali kami sms ada saja yang tak kena...dah banyak kali aku terasa hati dengan kata2 dia..Dan seperti biasa hanya air mata yang menemani aku..


    Aku dah banyak dengar orang bercerita tentang dia..tapi aku buat tak kisah..prinsip aku kalau dah sayang kepercayaan penting...setiap manusia ada keburukan dan kebaikan masing2..begitu jugak aku dengan dia..aku tak boleh nak hilangkan rasa sakit hati,kecewa,geram,sedih,marah dengan dia...

   MAF..semoga awak faham isi hati saya..bukan niat saya nak rampas awak dari dia..saya cuma luahkan apa yang saya rasa..saya sayang awak..saya harap hubungan kita akan berakhir dengan satu ikatan yang sah...

Banyak lagi aku nak cerita tentang MAF..orang yang aku sayang..insyAllah..aku akan coretkan lagi isi hatiku untuk dia...

1 comment:

  1. sabar yer ken . . setiap insan pasti akan di uji . itu tandanya Allah sayangkan kita .pape pun harap ken sentiasa kuat untuk hadapi semua ni . InsyaAllah ken akan jmp org yg betul2 jodoh ken. *smile*

    ReplyDelete