Thursday, September 23, 2010

Di@riku...

hari ini macam biasa...macam hari2 sebelumnya...masak..menu hari ini udang goreng kunyit+gulai ikan+ikan goreng+air sirap...hihi...mula-mula nak buat gulai ikan masin..tapi ikan masin plak habis kat kedai tue...ishk2...hihi...tak kisah la..then..lepas masak macam biasa la...online..hihi...abah ngan abang aku sibuk buat bilik..maklum la tak lama lagi abang aku nak khawin..so kena kemas2 rumah la...aku tolong tengok jea..haha...lepas masak aku duduk depan tv la..tengok drama favourate aku...stairaway to heaven..tp versi filipina..yang versi korea aku dah tengok..dua2 best..touching sangat kisah cinta dalam drama neh...petang neh nak tengok epilong syurga cinta..hari ini episod akhir...esok aku cerita lagi rutin harian aku...hihi...salam...pe@ce...

No comments:

Post a Comment